פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

תקנון האתר 

האתר משמש כחנות אינטרנטית לרכישת ריהוט לבית ולמשרד. טרם ביצוע ההזמנה יש לבצע פעולת הרשמה והקלדת פרטים בסיסיים. לאחר ביצוע הפעולה תתבצע בדיקת כרטיס האשראי ועם אישור ההזמנה ע"י חברות כרטיסי האשראי תנתן הודעה מתאימה כי הפעולה אושרה או נדחתה. רק אישור בדבר ביצוע העסקה שהתקבל בדואר האלקטרוני של הלקוח הכולל את פרטי ההזמנה הרלבנטיים יהווה אישור על קליטת ההזמנה. הרישום במחשבי החברה יהווה ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.

* שימו לב, אין אחריות על בדים ו/או על תפרים.

* שימו לב, אין אחריות על מוצרים שנקנו מהתצוגה.

* שימו לב, תיתכן סטייה של עד 2% בארונות וחדרי שינה.

* שימו לב, תיתכן סטייה של עד 3% בספות, כורסאות, מיטות מרופדות וכל מוצר מרופדת אחר.

א. מחיר המוצרים המפורסמים באתר

דמי המשלוח המפורטים באתר אינם כוללים הובלה חריגה ו/או משלוח מחוץ לישראל. הובלה חריגה משמעותה הובלה לקומות גבוהות ללא מעלית או הובלה הדורשת כח אדם נוסף או אמצעים מיוחדים כגון מנוף וכו. 

* שימו לב, מחיר ההובלה אינו כולל מע"מ.

ב. זמני אספקה

מועדי אספקת מוצרים הנם על פי המועדים הנקובים בדף המכירה של המוצר, אלא אם צויין מפורשות אחרת. זמני אספקה כוללים ימי עסקים בלבד (ימים א-ה) ואינם כוללים מועדים כגון יום הזיכרון ויום השואה, ימי שישי, שבת, ערבי חג, ימי חג וימי חול המועד. במידה וגורמים או אירועים שאינם בשליטת מפעילי האתר יעכבו או ימנעו את קיום מכירת המוצרים או את אספקת המוצרים שפורסמו באתר במועדים שנקבעו, מפעילי האתר מטעמה של החברה יציעו לצרכן לבחור בין המתנה לקבלת המוצר או ביטול העסקה וישיבו לו את מלוא כספו. משלוחים לישובים צפונית לעכו ודרומית באר שבע יסופקו עד 14 ימי עסקים לאחר תום ימי האספקה הרגילים.

* שימו לב, למוצרים עם שינוי מידות לפי ספציפיקציות של הלקוח, זמן ההספקה הינו עד 35 ימי עסקים

* שימו לב, לא מבחובת המתקינים לפנות את אריזות המוצרים מהבית/דירה. במידה ומתבצע פינוי של מוצר ישן, הפינוי יהיה עד לפינת הגזם או פינת הפינוי הקרוב לבית/בנין (המתקינים לא לוקחים את המוצרים המפונים איתם)

משלוחים מבוצעים ע"י מוביל של החברה או על ידי חברת שליחויות.

* שימו לב, אין אחריות על מוצרים שנאספים באיסוף עצמי.

* במקרה של אספקה שתואמה ואושרה ע"י לקוח אך הלקוח ו/או נציג מטעמו אינם נמצאים בכתובת האספקה ביום ובשעות שנקבעו מראש, ההובלה הבאה תהיה כרוכה בתשלום נוסף בגובה 50% מעלות ההובלה.

* במידה ולקוח לא בוחר צבע בשדרוגים יסופק לפי הצבע שמופיע בקטלוג.

* כריות הגב בספות מייוצרות מקסימוד עד לרוחב של 100 ס"מ לכרית. במידה ולקוח דורש כרית גב ברוחב העולה על 100 ס"מ אנו נייצר את הכרית לפי דרישת לקוח אך זה יהיה באחריות הלקוח בלבד אם יהיה דיפורמציה.

 

ג. ביטול עסקה

1. ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מקבלת המוצר.

2. לא ניתן להחזיר מוצר שהורכב בבית הצרכן.

3. הודעה על הביטול תימסר דואר אלקטרוני/דואר רגיל עם אישור מסירה.

4. במידה ומוצר נשלח לבית הלקוח והלקוח מסרב לקבל את המוצר, המשלוח חזרה של המוצר למחסני החברה יהיו על חשבון הלקוח (סכום זהה לסכום ששולם למשלוח לוך). באפשרות הלקוח להחזיר את המוצר בכוחות עצמו ללא עות נוספת.

4. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימי עסקים מקבלת הודעת הביטול, בקיזוז דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם. במקרה שהעסקה נעשתה בכרטיס אשראי יקוזזו גם דמי הסליקה בכפוף להצגת אסמכתא ללקוח לפי בקשה. חשוב לציין, המוצר יוחזר לחברה על חשבון הצרכן.

5. בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימי עסקים מקבלת הודעת הביטול, המוצר יוחזר על חשבון החברה.

6. המוצר יוחזר באריזתו המקורית.

7. לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר.

8. החברה תמסור לצרכן עותק של הודעת ביטול החיוב שמסר העסק לחברת האשראי.

9. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של טובין פסידים, של מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן של מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית. 

10. ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981

ד. מלאי:

האתר יקיים בקרה שוטפת על מלאי המוצרים המוצע למכירה. כאשר המלאי עומד בפני סיום יידע מפעיל האתר את הצרכנים על כך או יעדכן את מספר המוצרים שנותרו במלאי במקום בולט באתר. אם לאחר ביצוע הזמנה התברר כי המוצר אזל, בשל נסיבות חריגות, שלא היו ידועות בעת ההזמנה, תודיע על כך החברה לצרכן תוך 2 ימי עסקים מיום שנודע לה על כך,ותאפשר לו לבחור בין קבלת מוצר חלופי ושווה ערך או השבת מלא הכסף ששולם. 

ה. הצהרת פרטיות

במידע הנמסר לשם ביצוע הזמנת המוצר אנו עושים שימוש אך ורק למטרת ביצוע אותה מטלה והמטלות הנגזרות ממנה (למשל, חיוב, הוצאת קבלה). המידע אינו מועבר לכל גורם אחר למעט ככל הנדרש להשלמת המטלה. בכתובת דוא"ל נשתמש לצורך משלוח דוא"ל חוזר אך לא לכל מטרה אחרת, וכמו כן לא נמסור אותה לכל גוף אחר. אנו מונעים כניסה לא מורשית למאגרי המידע שלנו. דואר שיווקי ישלח רק במקרה שניתנה הסכמה מפורשת בכתב מראש בהתאם להוראות החוק.

ו. אחריות כללית בגין פעילות האתר

1. החברה לא תישא בכל אחריות לפעילות בלתי חוקית שתעשה על ידי משתתפים באתר במהלך המכירות בו או בגין כל גורם אחר שאינו בשליטתה המלאה.

2. החברה עושה כל מאמץ לשמור על תקינות פעילותו של האתר אך לא מתחייבת שהשירות בו לא יופרע עקב תקלות בחומרה, תוכנה או בקווי התקשורת, והיא לא תהיה אחריות לתקלות או שיבושים ברשת האינטנט או בקווי התקשורת.

3. לעתים יתכנו טעויות צילום ו/או הפרשי גוונים בין תצלומי המוצרים המתפרסמים באתר לבין הגוונים המדוייקים של המוצרים כפי שיסופקו בפועל. בכל מקרה של פער מהותי, החברה תציין זאת באתר. אם נפלה טעות חריגה וברורה על פניה ובתום לב בתיאור המוצר, לא יחייב הדבר את החברה, החברה תאפשר ביטול והשבת מלוא הכסף ששילם הצרכן. 

ז. תנאים נוספים

1. בבנה שופס מאפשרת אחסנה של המוצרים שנרכשו לתקופה של עד חודש (30 יום) לכל היותר ללא עלות.

2. אם הלקוח לא יוכל לקבל את ההזמנה לאחר תקופה של חודש מיום ניסיון תיאום ההאספקה הראשון, בננה שופס תחייב את הלקוח 50 ש"ח עלות אחסנה לכל יום נוסף והחל החודש השלישי הלקוח יחוייב גם רטרואקטיי עבור החודש הראשון. 

החיוב הנו 50 ש"ח ליום עבור כל מוצר בהזמנה.

לדוגמה: לקוח רכש 3 מוצרים, החיוב יהיה 50*3= 300 ש"ח ליום

ח. מימוש אחריות עבור מזרונים

* שימו לב, אין אחריות על בדים ו/או על תפרים.

מימוש האחריות נו במחסן המרכזי של החברה.

על הלקוח להביא את המוצר למחן החברה לבדיקה/תיקון ולאסוף את עצמאית לאחר הבדיקה/תיקון

ט. הבהרות

1. תקנון האתר תקף גם ללקוחות הרוכשים בחנות הפיזית.

2. * שימו לב, כל המוצרים המרופדים ממותגים עם תוויות של בננה שופס

3. עלות ביקור טנכאי במסגרת אחריות - 250 ש"ח, אם יתברר שמדובר בנזק פיזי ולא בתקלת ייצור או בקריאת שווא כאשר המוצר תקין.

סמכות שיפוט

1. סמכות השיפוט הבלעדית לכל מחלוקת הקשורה ברכישה באתר תידון בבית המשפט המוסמך בעיר תל אביב.

בירורים נוספים

לבירורים ולשאלות במהלך הרכישה, ניתן לפנות אל מרכז ההזמנות של החברה באמצעות הדואר האלקטרוני .

לבירורים ולשאלות לאחר הרכישה, ניתן לפנות לשירות הלקוחות  בטלפון, בימים א '-ה' בין השעות 9:30-19:00 בימי ו' בין השעות 9:00-14:00

פרטים ובירורים באשר להפעלת האתר ופעילותו , ניתן לפנות אל שירות הלקוחות של בננה שופס.